دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

وزير بهداشت:

سلامت، الکترونيکي مي شود/نمره قبولي دولت در حوزه سلامت

هاشمي - وزير بهداشت

چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۹:۰۰


سيد«حسن قاضي زاده هاشمي» وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در پيامي در صفحه اينستاگرام خود از «محمود واعظي» وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و همه همکاران پرتلاشي که ضمن پيش بردن امور جاري و طرح تحول نظام سلامت، موضوع پرونده هاي الکترونيک را نيز پس از سال ها رکود، به سرانجامي نيک رساندند، قدرداني کرد.

وايمکس نيوز - هاشمي در اين پيام ايجاد سامانه سلامت الکترونيک کشور را کاري بسيار عظيم، فني و دقيق عنوان کرد و افزود: اگر همين يک گام، حاصل تلاش دولتي در حوزه سلامت باشد، آن دولت نمره قبولي در اين عرصه را گرفته است.
متن کامل پيام وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي که آن را با عنوان «سلامت، الکترونيکي مي شود» در صفحه شخصي خود در اينستاگرام منتشر کرده، به شرح زير است: «قريب به 10سال است که سناريوي سلامت الکترونيک در کشور ما کليد خورده؛ سناريويي که مي گويد براي سامان واقعي و بي دغدغه حوزه ي سلامت، به يک زيرساخت الکترونيک هوشمند و قوي نيازمنديم؛ زيرساختي که تا پا نگيرد، اقدامات گوناگون اين حوزه، چون دانه هاي تسبيح بدون نخي، رها هستند؛ دانه هايي که گاه گُم نيز مي شوند.
پس از آغاز به کار دولت يازدهم، اين موضوع را با جديت پيگيري کرديم و خبر خوش آن که امروز در جلسه با وزير محترم ارتباطات و فناوري اطلاعات، ايشان اعلام کردند 90 درصد کار سامانه سلامت الکترونيک کشور انجام شده و مابقي نيز طي يک ماه آينده نهايي خواهد شد.
اگر همين يک گام (که البته کاري بسيار عظيم، فني و دقيق است) حاصل تلاش دولتي در حوزه سلامت باشد، آن دولت نمره ي قبولي در اين عرصه را گرفته و من ضمن سپاسگزاري از همراهي، همفکري و همدلي مثال زدني جناب آقاي دکتر واعظي، به داشتن همکاراني چنين پرتلاش افتخار مي کنم که ضمن پيش بردن امور جاري و طرح تحول نظام سلامت، موضوع پرونده هاي الکترونيک را پس از سال ها رکود، به سرانجامي نيک رساندند.»

 

منبع : ايرنا

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو